Aký je aktuálny stav mojej objednávky?
Hneď po potvrdení objednávky vidíte aktuálny stav vo svojom účte. Ak chcete vykonať nejaké zmeny, venujte prosím zvýšenú pozornosť stavu objednávky.
Čaká sa na platbu - to znamená, že peniaze k nám ešte nedorazili. Zmeny vo Vašej objednávke sú možné kedykoľvek. Pripomenutie platby od nás dostanete raz týždenne počas 4 týždňov, po ktorých bude Vaša objednávka pozastavená/stornovaná. Ak zaplatíte neskôr, Vaša objednávka bude po tomto čase jednoducho znova aktivovaná.
Pripravená na odoslanie - objednávku evidujeme, je zaplatená ale ešte nebola spracovaná. Zmeny z Vašej strany sú možné kedykoľvek.
V procese balenia - objednávka sa spracúva alebo je už na ceste k doručovacej službe. Nie sú možné žiadne ďalšie zmeny.
Odoslaná - objednávka bola odoslaná.
Stornovaná - objednávka bola stornovaná.
Proces objednávania
Objednávanie je veľmi jednoduché! Môžete to urobiť 24/7 na našej webovej stránke.
Produkty môžete nájsť pomocou našej funkcie vyhľadávania alebo pomocou navigácie. Po výbere produktu si stále môžete vybrať príslušný variant, t.j. produkt, farbu, veľkosť, chuť alebo množstvo, a nakupovať kliknutím na tlačidlo „Vložiť do košíka“.
Potom kliknite na „Prejsť k pokladni“ v pravej hornej časti a dostanete sa k procesu objednávania. Alebo kliknite na „Prejsť do košíka“ a stále môžete upravovať svoju objednávku alebo uplatniť dostupné poukážky. Ak už ste zákazníkom môžete sa prihlásiť o krok ďalej pomocou svojich prístupových údajov. Ak ste nový zákazník, môžete si jednoducho a pohodlne vytvoriť nový zákaznícky účet.
Na stránke pokladne jednoducho zadajte požadovanú dodaciu adresu a vyberte preferovaný spôsob platby. Potom môžete objednávku znova skontrolovať a odoslať.
Okamžite dostanete e-mail s potvrdením objednávky. Vaša objednávka bude následne spracovaná čo najrýchlejšie.
Dostupnosť a stav zásob
Vždy sa snažíme mať pre vás na sklade čo najviac produktov.
Informácie o dodacej lehote nájdete na našej stránke na dvoch miestach: priamo pri produkte a v nákupnom košíku.
Stav produktu si môžete pozrieť na stránke produktu. Produkty rozdeľujeme do nasledujúcich kategórií:
Na sklade: tovar je možné ihneď odoslať. Bude odoslaný v ten istý alebo najneskôr nasledujúci pracovný deň.
Na sklade od: produkt momentálne nie je skladom, ale mal by byť dostupný do uvedeného dátumu.
Momentálne nedostupné: bohužiaľ nemáme presné informácie o tom, kedy bude produkt opäť dostupný. Je možné, že produkt má problémy s dodaním u dodávateľa alebo problémy u výrobcu. Keďže nám tu často neposkytujú presné informácie, sme nútení odstrániť tlačidlo „Pridať do košíka“, aby sme sa vyhli zbytočne dlhým dodacím lehotám. Môžete tiež kliknúť na „Upozorniť ma, keď bude k dispozícii" a potom automaticky dostanete e-mail, akonáhle bude produkt opäť na sklade.
Vypredané: produkt sa už nevyrába alebo bol vyradený z nášho sortimentu.
Termín dodania závisí od viacerých faktorov ako je dodacia adresa, zvolená doručovacia služba, dostupnosť tovaru, čas objednávky a spôsob platby. Tu je príklad:
Potrebujete produkt a zobrazuje sa ako „Na sklade“. Predpokladaný dátum dodania je zobrazený pri produkte a v nákupnom košíku. Ak teraz vložíte do nákupného košíka ďalší produkt, ktorý bude skladom až neskôr, zmení sa predpokladaný termín dodania celej objednávky. Dátum dodania, kedy by ste obidva produkty dostali, sa zobrazuje v nákupnom košíku.
Pri akýchkoľvek zmenách/oneskoreniach doručení Vás budeme informovať.
Dopravné možnosti
Blahoželania
K Vašej zásielke máte možnosť pridať svoje osobné želanie. Môžete si vybrať medzi rôznymi motívmi a nechať si zobraziť aj konečný výsledok.
Táto možnosť je zobrazená len pred uzavretím objednávky!
Priložiť faktúru k zásielke
Táto voľba je obzvlášť dôležitá, ak chcete niekoho potešiť. Tovar si môžete nechať zabaliť do darčekového balenia a zvoliť možnosť poslania FA na inú adresu. V tomto prípade pošleme tovar obdarovanej osobe a faktúru na zvolenú adresu.
Je adresa dodania a adresa faktúry rovnaká - v tomto prípade Vám nepriložíme faktúru do balíka, ale ju pošleme v obálke.
Sú možné špeciálne typy doručenia?
Doprava zabezpečená výrobcom
Niektoré výrobky, ako napríklad objemný tovar, sú dodávané priamo od výrobcu.Táto informácia bude zobrazená v oblasti „Možnosti dopravy". Keďže zakúpený tovar bude odoslaný priamo výrobcom a neprechádza cez naše logistické centrum, nemáme možnosť tovar sledovať. V tomto prípade Vám nebude poslané žiadne sledovacie číslo!
V prípade otázok kontaktujte náš zákaznícky servis!
Čo znamená poznámka k objednávke?
Do nákupného košíka môžete napísať poznámku k objednávke. Toto je dodatočná poznámka k našim skladom. Túto informáciu bohužiaľ nemôžete použiť na odosielanie správ príslušnému poskytovateľovi prepravných služieb.
Náš zákaznícky servis sa pokúša preposlať Vaše správy poskytovateľom prepravných služieb, ale bohužiaľ nemôžeme zaručiť, že správu skutočne dostanú alebo ju zohľadnia.
Ak si prajtete vykonať nejaké zmeny vo svojej objednávke alebo potrebujete viac informácií, kontaktujte náš zákaznícky servis.