Ako si môžem objednať tovar?

Proces objednávania

Spôsob nakupovania na našich stránkach je veľmi jednoduchý! Nakupovať môžete po celý deň. Ak by ste mali ale otázky a nevedeli ako ďalej, radi Vám poradíme.

Produkty možno nájsť pomocou funkcie “hľadám”, alebo pomocou praktickej navigácie. Ak ste si produkt vybrali, kliknite už len na tlačidlo "Pridať do košíka".

Ak chcete objednávku ukončiť, kliknite na políčko “k pokladni”. Pre registrovaných zákazníkov prosíme zadať svoje prihlasovacie údaje. Nový zákazníci si tu môžu jednoduchým spôsobom vytvoriť vlastný účet. V pokladni máte možnosť uviesť kód zľavovej poukážky alebo aktuálnej akcie. Prosíme Vás na tomto mieste, skontrolovať správnosť zvolených položiek.

Pri voľbe platby máte možnosť zvoliť platobnú metódu ako aj adresu dodania. Na záver Vás prosíme objednávku skontrolovať a kliknutím na políčko “odoslať” uzavrieť.

Obratom Vám zašleme potvrdenie o nákupe. Teraz je už len na nás, zakúpený tovar doručiť čo najrýchlejšie a najspoľahlivejšie.

Dostupnosť tovaru & zásoby

Aby ste na svoj tovar nemuseli dlho čakať, snažíme sa v našom sklade uskladniť čo najväčšie množstvo výrobkov. Skladované položky budú odoslané ešte v deň uzavretia objednávky, alebo najneskôr na ďalší deň.

Informáciu o tom, že požadovaný výrobok nie je na sklade, zobrazíme aj priamo pri zvolenej položke kde uvedieme aj dátum najbližšieho odvozu.

Produkty rozlišujeme podľa nasledujúcich kategórií:

Na sklade: produkt je okamžite k dispozícii. Bude odoslaný v ten istý alebo najneskôr nasledujúci pracovný deň.

Pripravený na odoslanie do X dní / týždňov: produkt nie je momentálne na sklade, ale mal by byť znovu k dispozícii do X dní / týždňov. Produkt je preto možné vopred objednať.

Momentálne nie je k dispozícii: bohužiaľ sme nedostali žiadne presné informácie o tom, kedy bude daný produkt opäť dostupný. Je možné, že produkt má problémy s dodávkou u dodávateľa. Pretože tu často nedostávame presné informácie, sme nútení odstrániť tlačidlo „Pridať do košíka“, aby sme nespôsobili zbytočne dlhé dodacie lehoty. Môžete tiež kliknúť na „Upozorniť ma, hneď ako bude k dispozícii“, a hneď ako bude produkt na sklade, obdržíte automaticky e-mail.

Ak sa vyskytnú nejaké problémy s dodaním, budeme Vás určite informovať!

Platobné možnosti

Spôsob platby v/na Slovensko
Platba vopred
Fakturovaná suma má byť uhradená, v lehote splatnosti, priamo na náš bankový účet. Po úspešnej transakcii, bude Vaša objednávka okamžite spracovaná.
Kreditná karta
Jednoduchá a pohodlná platba kreditnou kartou. Naša spoločnosť akceptujeme nasledovné platobné karty: VISA, Mastercard, American Express, Diners Club, JCB.
Kreditná karta
Zaplaťte s Vašou kartou Maestro Váš online nákup ľahko a bezpečne.
Paypal
Zvoľte jednoduchú a bezpečnú platbu prostredníctvom Paypal účtu.

Dopravné možnosti

Blahoželanie

K vašej zásielke máte možnosť pridať svoje osobné želanie. Môžete si vybrať medzi rôznymi motívmi a nechať si zobraziť aj konečný výsledok.

Táto možnosť je zobrazená len pred uzavretím objednávky!

Priložiť faktúru k zásielke

Táto voľba je obzvlášť dôležitá, ak chcete niekoho potešiť. Tovar si môžete nechať zabaliť do darčekového papiera a zvoliť opciu - zaslať faktúru na odlišnú adresu. V tomto prípade zašleme tovar Vami vybranej obdarovanej osobe a faktúru na zvolenú adresu.

Je adresa dodania a adresa faktúry rovnaká - v tomto prípade Vám nepriložíme faktúru do balíka, ale ju zašleme v obálke.

Ako vyzerá chladiaca preprava čerstvého tovaru a rastlín, priamo od výrobcu?

Izotermické balenie

Na zabezpečenie absolútnej sviežosti a vysokej kvality budú výrobky citlivé na teplo, odosielané pomocou izotermického balenia. Položky, ktoré sú deklarované ako chladené alebo mrazené, budú automaticky doručené v izotermickom obale. Túto možnosť nemožno deaktivovať.

Izotermický obal pozostáva z extrudovaného polystyrénu, ktorý je potiahnutý hliníkom a má hrúbku 5 mm.

Obal môže byť odstránený v odpade na plast.

Upozornenie: k poplatkom za dopravu bude pripočítaný príplatok vo výške 4,90 EUR.

Doprava zabezpečená výrobcom

Niektoré výrobky ako napríklad objemný tovar, sú dodávané priamo od výrobcu.Táto informácia Vám bude zobrazená v oblasti "možnosti dopravy". Keďže zakúpený tovar bude odoslaný priamo výrobcom a neprechádza cez naše logistické centrum, nemáme možnosť tovar sledovať a podať Vám aktuálne informácie o jeho stave. V tomto prípade, Vám nebude zaslané žiadne sledovacie číslo!

V prípade súrnych otázok, obráťte sa priamo na náš zákaznícky servis!

Čo znamená poznámka k objednávke?

Do nákupného košíka môžete napísať poznámku k objednávke. Toto je dodatočná poznámka pre náš sklad. Žiaľ, príslušnému poskytovateľovi prepravných služieb nemôžete posielať žiadne správy.

Náš zákaznícky servis sa snaží poslať Vaše správy poskytovateľom prepravných služieb. Bohužiaľ nemôžeme zaručiť, že poskytovatelia prepravných služieb túto správu skutočne dostanú alebo ju vezmú do úvahy.

V prípade akýchkoľvek otázok kontaktuje náš zákaznícky servis.

Aký je aktuálny stav mojej objednávky?

Akonáhle bude Vaša objednávka potvrdená, môžete vidieť jej aktuálny stav v rámci Vášho zákazníckeho účtu. V prípade, že chcete vykonať dodatočné zmeny, skontrolujte jej stav:

Nevykonaná platba - znamená, že peniaze ešte neboli prevedené na naše konto. V tomto štádiu su zmeny objednávky ešte stále neobmedzené. Avšak ak platba nebude vykonaná do štyroch týždňov, Vaša objednávka bude automaticky zrušená. V prípade, že dĺžná suma bude prevedená po dobe 4 týžňov na naše konto, Vaša objednávka bude znovu aktivovaná.

Pripravená na spracovanie - Vaša objednávka bola úspešná a čaká na spracovanie. Zmeny su ešte stále možné.

Objednávka je v procese balenia - Váš tovar bol už zabalený a je pripravený na odovzdanie doručovacej službe. V tomto štádiu už nemôžu byť vykonané žiadne zmeny.

Odoslaná - zásielka bola odoslaná.

Zrušená - Vaša objednávka bola zrušená.