Máte problémy s objednávkou?

Prečo mi neprišiel e-mail s potvrdením objednávky?

Je možné, že potvrdenie objednávky boo automaticky zatriedené do priečinku "Spam".

Ak ste ihneď po zadaní objednávky nedostali potvrdzujúci e-mail, možno ste zadali nesprávnu e-mailovú adresu alebo proces objednávky nebol dokončený správne.

V takom prípade kontaktujte náš zákaznícky servis, radi Vám pomôžeme.

Ako môžem stornovať alebo zmeniť objednávku?

V každom prípade kontaktuje prosím náš zákaznícky servis! Pokiaľ Vaša objednávka nie je v procese spracúvania, môžete ju stále zmeniť alebo zrušiť.

Upozorňujeme, že pri objednávke, pri ktorej sú zrušené jednotlivé produkty, sa môžu účtovať poplatky za doručenie, ak klesnete pod minimálnu sumu dopravy zadarmo.

Ak je Váš balík už v procese odosielania, musíte ho vrátiť, aby ste ho zmenili alebo zrušili.

Aby bolo možné rýchlo vykonať zmeny vo Vašej objednávke, uveďte vo svojom prvom e-maile nasledujúce informácie:

  • priezvisko a meno
  • číslo objednávky
  • čo by sa malo zmeniť, zrušiť alebo pridať (prípadne číslo tovaru, farba, veľkosť atď.)

Ak stornujete už vyplatenú objednávku, dajte nám prosím vedieť, či si želáte obdržať sumu vo forme poukážky (zľavového kódu) alebo či si prajete vrátiť peniaze naspäť.

Ako môžem zmeniť adresu dodania?

Adresa dodania ako aj ďalšie kontaktné informácie môžu byť jednoducho zmenené priamo v zákazníckej oblasti. V prípade otázok kontaktujte náš zákaznícky servis.

V prípade, že Váš balík je už na ceste, nemôžeme Vám garantovať požadované zmeny.

Kde je môj balík?

V časti „Moje objednávky“ nájdete prehľad Vašich posledných objednávok. Môžete sledovať stav svojich objednávok a získať individuálne detaily každej objednávky.

Hneď ako Vaša objednávka opustí naše priestory, dostanete potvrdenie o odoslaní e-mailom, ktoré obsahuje aj sledovacie číslo, na základe ktorého môžete zistiť predpokladané doručenie Vašej objednávky.

Neboli ste doma pri doručovaní Vašej objednávky?

V tomto prípade existuje niekoľko možností: doručenie zopakujeme, alebo dostanete oznámenie, že balíček bol uložený na najbližšej pošte. Pozrite si v tomto prípade sledovacie číslo zásielky. Takto rýchlo zistíte, kde sa Vaša zásielka aktuálne nachádza.

Využite možnosť zadania odlišnej doručovacej adresy a nechajte si doručiť Váš balík napríklad aj priamo do práce.

DHL - pokus o doručenie zásielky

Ak zásielku nemožno doručiť príjemcovi, alebo náhradnému príjemcovi, príjemca obdrží oznamovaciu kartu pomocou ktorej si môže vyzdvihnúť zásielku do siedmich pracovných dní na určenej pobočke, alebo s ktorou príjemca môže požiadať súpoločnosť DHL o opakovaný pokus o doručenie.

Ak zásielka nebude vyzdvihnutá počas skladovacej lehoty, alebo nedokáže byť doručená počas opakovaného pokusu o doručenie, bude považovaná za nedoručiteľnú a bude vrátená odosielateľovi.

TIP: nechajte si svoju zásielku doručiť na balíkomat - takto si ju potom môžete ľahko vyzdvihnúť kedykoľvek.

Pokus o doručenie s UPS

Ak zásielku nebolo možné doručiť príjemcovi alebo alternatívnemu príjemcovi, príjemca dostane oznámenie, na základe ktorého si môže zásielku vyžiadať po predložení občianskeho preukazu do piatich pracovných dní na určenom prístupovom mieste UPS alebo pomocou ktorého môžete požiadať o opakované doručenie.

V prípade nevyzdvihnutia zásielky v lehote alebo pri jej neprevzatí po opakovanom doručení sa zásielka považuje za nedoručiteľnú a vráti sa späť odosielateľovi.

Balík prišiel poškodený. Ako mám ďalej postupovať?

V prípade, že doručená zásielka je poškodená, preberte ju len pod podmienkou o potvrdení o škode. Ak škoda nemôže byť potvrdená kuriérom alebo dannou službou, balík nepreberajte!

Ak ste poškodenie obalu spozorovali až dodatočne, prosíme o kontrolu obsahu, či nie je poškodený. Ak je poškodený nielen obal, ale aj obsah, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.

Dôležité: ak ste obdržali balík alebo tovar poškodený, potrebujeme bezpodmienečne fotografiu balíka alebo poškodeného tovaru, aby sme mohli vybaviť kompenzáciu. Pošlite nám prosím túto dokumentáciu a obal s obsahom zatiaľ prosím nevyhadzujte, budeme ich potrebovať na uplatnenie nároku na náhradu škody.

Upozorňujeme, že nepreberáme žiadnu zodpovednosť za škody spôsobené zasielaním inými prepravnými službami.

Balík sa stratil. Čo robiť?

Uplynulo niekoľko dní a ešte stále ste Váš balík neobdržali ani po niekoľkých dňoch, bez akéhokoľvek upozornenia? Nenachádza sa balík u Vašich susedov? V takom prípade kontaktujte náš zákaznícky servis. Skontrolujeme stav Vášho balíka a v prípade potreby budeme iniciovať vyšetrovanie.

Obdržali ste nekompletnú zásielku?

Je možné, že táto dodávka bola čiastočná a teda Vaša objednávka bola rozdelená na niekoľko balíkov - túto info nájdete vo FA.

Ak sa nejedná o takýto prípad, kontaktuje prosím náš zákaznícky servis.

Obdržali ste nesprávny produkt?

V takomto prípade kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.